FIT PIZZA

Siemaneczko!
Z fast foodów najbardziej lubię… ciasto, ale to wcale nie oznacza, że takiej pizzy to sobie czasem nie zjem…. A jak już ją sama zrobię… to nawet znika w mgnieniu oka!
Mam nadzieję, że i wy się  skusicie!
Zapraszam!IMG_20160522_135630
SKŁADNIKI NA SPÓD:

– 3,5g suchych drożdży
-60g mąki (u mnie orkiszowa)
– 2g proszku do pieczenia (pół łyżeczki)
– 3g ksylitolu (płaska łyżeczka)
– 30g siemienia lnianego mielonego (+szklanka wody)

WYKONANIE:

1. Siemię lniane ugotuj w szklance wody (mieszaj dokładnie, aby nie powstały grudki) do momentu aż będzie glutowato-żelowa konsystencja.
2. Resztę składników połącz ze sobą.
3. Gdy siemię lekko ostygnie połącz je z suchymi składnikami i uformuj ciasto.
4. Wypełnij foremkę masą i włóż do piekarnika nagrzanego do 180* na 15 minut.
5. Po 15 minutach wyciągnij ciasto, dodaj składniki  na jakie masz ochotę i piecz kolejne 150-20 minut!

SMACZNEGO!

SPÓD MA 270kcal B19 W42 T4

 

2 Comment

  1. Mega pysznie wygląda! Muszę zrobić ! 🙂

  2. Wygląda przepysznie, ale mam pytanie: można zastąpić czymś ksylitol? Chętnie bym spróbowała, ale nie wiem gdzie mogę go dostać 🙂
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

Dodaj komentarz